most of all, I believe I will hold you again.

 
Det är så svårt att förstå. 
 
älskade du. 
önskar att du hade varit här hos mig nu.
Det var du och jag. Alltid varit du och jag.
Jag vet inte varför, men vi hade ett speciellt band. Det var bara så.
När jag var ledsen, ville jag söka tröst hos dig. Jag ville bara söka skydd i din famn och höra ditt "Hej Gumman".
Det gör så ont i mig att försöka förstå att du inte finns mer, du har lämnat oss och blivit en ängel.
Jag önskar att det hade funnits mer tid att säga alla dessa saker som bara flyger runt i mitt huvud nu. Men så tänker väl alla.. tänk om det funnits mer tid.. Det är så fel, man ska inte ta varandra för givet när man inte vet vad morgondagen för med sig. 
Jag talar alltid om för mina nära att jag älskar dom innan jag lämnar dom eller lägger på. Jag vet att vissa tycker det är töntigt, men tänk om det händer nått och att jag inte hann tala om att jag älskade dom? När jag säger det ofta så vet jag att mina sista ord är - Jag älskar dig. 
 
Jag vet att du visste att jag älskade dig älskade morbror, jag vet det. För hur hade du inte kunnat veta det när du var min förebild? Du var mannen jag såg upp mot och du fanns alltid där och ville skydda mig.
Jag kommer aldrig glömma när du sa att när jag skaffade en karl, så skulle jag skicka ett mejl med namn, personnr, vad han jobbar med, vad han betalar i skatt, vad han fick i lön mm. Du skulle godkänna han innan. Jag har iallafall träffat min prins nu, och jag tror att du skulle tycka om honom precis lika mycket som jag gör. Det finns ingen som är så generös, snäll och god som han. Jag är väldigt lyckligt lottad att ha honom i mitt liv och jag vet att du skulle känna dig till freds om du såg hur lycklig jag är.
 
Du är med mig vad jag än går, och du är mannen jag trodde att du var - inte nån dålig person som du trodde. Jag såg upp till dig, även under de svåra stunderna och det fanns inget som kunde ändra på det.
Jag saknar dig så mycket min älskade P-Å och jag kommer föralltid bära dig med mig, jag älskar dig.
 
 
Jag vet att det går säkerligen många rykten i byn nu om hur, var och varför men jag kan lika gärna säga nu - SLUTA SPEKULERA för ni vet ingenting och det blir inte bättre av att ni håller på att tro massa saker. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0