I didn't know you had a rock 'n' roll record. Until I saw you're picture on another guys jacket. You told me I was the only one, but look at you now, It's dark as it's dawn. My, My, My I'm once bitten, twice shy.

Tack Ottelidotteli för att du får mig att skratta när jag behöver det som mest. 

"Han vart sur han da"

annars då?
Lovet började riktigt fint med sol och hela förmiddagen spenderades ute.
sen kikade jag på film och hade besök av en efterlängtad vän.

Dagens tidiga timmar var faktiskt väldigt bra.
Började med sovmorgon, vaknade 10 (vilket är väldigt ovanligt nuförtiden)
Satt ute i det fina vädret och sen käkade Otti och jag gofrulle.
Lyssnade på musik och begav oss upp på byn där vi köpte glass.
Hem och tyckte synd om oss själva för att vi hade tråkigt...

sen har det inte hänt så mycket mer.

Puss
/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0