Bara lite solsken, bara lite värme, bara någon att tycka om. Lyssna till den fågel som med våren kom. Bara nått att äta, bara nått att dricka, krama någon som älskar mig, mycket mer än så, kan man inte önska sig.

Tjenixen.

Nu är de tisdag, vilket betyder 3 dagar kvar till fredag, slut på praktiken, och en supermysig helg väntar.
Enda molnet som skymmer min sol (förutom dom snötunga moln som finns på vår himmel nu alltså) är att det är en envis förkylning som än en gång slagit klorna i mig. Fy, hosta och vånt i halsen... Stackars mig.

som svar på kommentaren på inlägget nedanför säger jag att jag kommer berätta precis allt om du vågar fråga mig facetoface och inte bakom nån skärm.
Angående ryktena så är det inte första gången det går rykten om mig, och dom rör mig inte i ryggen.
Tycker att dom är ganska kul att höra på om jag ska vara helt ärlig.

Nää nu ska jag försöka vila i någon timme och hoppas jag mår bättre sen.




haha, mosters pojke. Vad jag älskar dig <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0